Waar: CENTRALE TERREIN VOORJAARSACTIVITEIT
Vordenseweg 9, Lochem (www.scoutingdewittewieven.nl)

Aanvang: vanaf 10.00 uur aanwezig ivm groepsfoto en opening.

Aansluitend beginnen we met de regioraad (ca. 11.00 uur)
Na afloop is het mogelijk om rond te kijken bij de verschillende activiteiten op het terrein.
Bij verhindering svp mailen naar: voorzitter@regio-rondomdeijssel.nl Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
LET OP! Het is niet mogelijk om bij het clubhuis of aan de Vordenseweg te parkeren. Parkeren is uitsluitend mogelijk op de parkeerplaats van het zwembad/sporthal.

1. Opening
2. Notulen regioraad 29 oktober 2014
3. Mededelingen vanuit het bestuur
4. Mededelingen vanuit de activiteitenteams
5. Mededelingen vanuit het trainingsteam
6. Financiën / jaarrekening / kascommissie
7. Voorstellen mbt ondersteuning regio(bestuur)
8. Scouting 2025
9. Landelijke Raad
10.Rondvraag
11. Sluiting

Het regiobestuur nodigt u van harte uit voor de regioraad op zaterdag 18 april 2015. We hebben er voor gekozen de regioraad tijdens de gezamenlijke voorjaarsactiviteit van de diverse speltakken te houden. U kunt dan als bestuurder/regioraad afgevaardigde zelf zien wat we binnen de regio organiseren en waarom het zo leuk is om actief te zijn binnen de regio. Tevens kunnen de deelnemers van de activiteiten zien wat er nog meer binnen de regio gebeurt dan alleen een regiospel.
De notulen en financiële stukken zijn te downloaden vanaf de website van de regio. Het voorstel m.b.t. ondersteuning is nog niet beschikbaar en zal zsm worden gemaild naar alle groepsvoorzitters en secretariaten. Deze uitnodiging is verstuurd naar alle in SOL bekende bestuursleden van de groepsvereniging en (plv) regioraad afgevaardigden. Mocht u geen bestuurslid meer zijn, dan kunt u uw inschrijving laten aanpassen via uw eigen secretariaat.